torsdag.

idag har de varit en väldigt onödig skoldag... gympa först på morgonen.. självklart missar man då bussen när man annars aldrig gör de! :P
sen efter idrotten så hade vi svenska.. den va jag klar med så fick börja med en ny grej bara för att alla andra e så slöa (;. sen lunch vid halv tolv men åt vid tolv så Markus inte behövde sitta ensam och äta :) visst är jag snäll(:
missade lite på sammhällskunskapen.. typ en halvtimme eller ngt... men jag va klar .. läraren sa att jag skulle komma på samlingen...onödigt? JA:P så jag "råkade" komma för sent (;
sen bar det av mot maxi för att köpa två stora ostar åt mamma... de va tungt att ha dom i väskan! :P
men jag bärde de ända hem för jag e så duktig(: hihi.
nu sitter man hemma och degar (: o snart ska jag gå ut o gå (: har blivit jätteduktig med de nu (:
måste få upp mitt självförtroende lite (: snart där ;D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0